Page 5 - Νεοελληνική Λογοτεχνία & Λογοτεχνία
P. 5

ΈκφραΤσηΡ–ΑΈκΠθεΕσηΖγιΑα τηΘν ΕΑ’ ΜΛυκΑείοΤυ ΩΝ: ΟΙ68 Κριτήρια ΕΡΩΤΑξιολόγησης ΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ	

              Στις εξετάσεις της Α' λυκείου τα θέματα που μπορεί να τεθούν στους μαθητές είναι τα εξής:

         ΘΈΜΑ Α:
         1)	 –	 εντοπισμός των απόψεων του συγγραφέα ➙ σελ. 49
         	 –	 ανάπτυξη/σχολιασμός άποψης του συγγραφέα στα πλαίσια παραγράφου ➙ σελ. 50
         	 –	 εντοπισμός της οπτικής γωνίας προσέγγισης του θέματος του κειμένου ➙ σελ. 197

         2)	 –	 δομή της παραγράφου ➙ σελ. 21
         	 –	 τρόπος ανάπτυξης της παραγράφου ➙ σελ. 36
         	 –	 συνοχή – συνεκτικότητα – αλληλουχία της παραγράφου ➙ σελ. 31, 34
         	 –	 οι αρετές της παραγράφου ➙ σελ. 25
         	 –	 εντοπισμός – ανασκευή επιχειρήματος ➙ σελ. 58, 60
         	 –	 είδη συλλογισμών – συλλογιστικής πορείας ➙ σελ. 62
         	 –	 δημιουργία πλαγιότιτλων ➙ σελ. 148
         	 –	 διάκριση των δομικών μερών του κειμένου ➙ σελ. 66
         	 –	 διαίρεση μιας παραγράφου σε μικρότερες ➙ σελ. 67

         ΘΕΜΑ Β:
         1)	 –	 σχηματισμός φράσεων/παραγράφου με συγκεκριμένες λέξεις ➙ σελ. 111
         	 –	 συνώνυμα/αντώνυμα ➙ σελ. 777
         	 –	 αντικατάσταση λόγιων λέξεων με λαϊκές/λαϊκών με λόγιες ➙ σελ. 92

         2)	 –	 ύφος κειμένου και χαρακτηριστικά ➙ σελ. 85
         	 –	 μετασχηματισμός ύφους ➙ σελ. 112
         	 –	 σχολιασμός του τίτλου ενός κειμένου ➙ σελ. 88
         	 –	 δημιουργία τίτλου σε ένα κείμενο ➙ σελ. 291
         	 –	 μετατροπή της ενεργητικής φωνής σε παθητική και λειτουργικός τους ρόλος ➙

                 σελ. 106
         	 –	 εντοπισμός στοιχείων προφορικού λόγου στο κείμενο ➙ σελ. 175, 337
         	 –	 είδη και χαρακτηριστικά γλωσσικών ποικιλιών ➙ σελ. 326
         	 –	 χρήση γκρίκλις και αργκό. Ποια επικοινωνιακή ανάγκη εξυπηρετούν ➙ σελ. 327, 401
         	 –	 λειτουργικός ρόλος της χρήσης ειδικών γλωσσών και ειδικού λεξιλογίου ➙ σελ. 331
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10