Page 3 - Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Λυκείου
P. 3

Περιεχόμενα

                 ΘΕΩΡΙΑ ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Περίληψη

     Α.	 Περίληψη μέρους του κειμένου .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 11
     Β.	 Περιληπτική απόδοση των απόψεων/ ιδεών/ επιχειρημάτων.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 13
     	 Διάγραμμα 1ου κειμένου. .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 24

Κειμενικά είδη – Κειμενικοί τύποι – Περιστάσεις επικοινωνίας

     1.	 Κειμενικά είδη.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 38
     2.	 Κειμενικoί τύποι .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 74
     	 Πολυτροπικό κείμενο.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 119
     3.	 Οι περιστάσεις επικοινωνίας των κειμενικών ειδών.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 143

Κατανόηση κειμένου. Εντοπισμός της πρόθεσης του συγγραφέα

     Α.	 Πώς απαντάμε σε ερωτήσεις
     	 για τον εντοπισμό των απόψεων του συγγραφέα. .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 153
     Β.	 Πώς διακρίνουμε το θέμα του κειμένου και τη θέση του συγγραφέα.  .  .  .  .  .  .  .  . 154
     Γ.	 Πώς εντοπίζουμε την πρόθεση του συγγραφέα.
     	 Πώς τεκμηριώνουμε την απάντησή μας..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 155

          Γ1.	 Βεβαιότητα απόψεων.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 156
          Γ2.	 Αβεβαιότητα απόψεων. .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 159
          Γ3.	 Ευαισθητοποίηση του αναγνώστη. .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 163
          Γ4.	 Εξήγηση – πειθώ – καταγγελία. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167
     Δ.	 Πώς απαντάμε σε ερωτήσεις ανάπτυξης / σχολιασμού άποψης.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 176
     Ε.	 Πώς απαντάμε σε ερωτήσεις ανάπτυξης προσωπικής άποψης.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 178
     ΣΤ.	 Πώς απαντάμε σε ερωτήσεις ανάπτυξης
     	 μιας άποψης με συγκεκριμένο τρόπο.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 180
     Ζ.	 Πώς εντοπίζουμε την οπτική γωνία του συγγραφέα.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 181
   1   2   3   4   5   6   7   8