Page 6 - Νεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία Γ' λυκείου
P. 6

6	 Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Λυκείου

           Θ.	 Η πειθώ στην κατανόηση του κειμένου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  113
           	 Ερωτήσεις κατανόησης με τη μορφή Σωστού/Λάθους. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  114
           	 Ασκήσεις. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115

   4.	 Περίληψη

           Τεχνική της περίληψης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  126
           Πλαγιότιτλοι . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  128
           Τεχνικές πύκνωσης λόγου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  129
           Εφαρμογή θεωρίας. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  130
           Ασκήσεις. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  136

   5.	 Δοκίμιο και άλλα κειμενικά είδη

           Α.	Δοκίμιο. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  147
           Β.	Άρθρο. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  154
           Γ.	Επιφυλλίδα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  156
           Δ.	Ομιλία. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  158
           Ε.	Συνέντευξη. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  160
           ΣΤ.	Κριτική . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  162
           Ζ.	Επιστολή. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  164
           Η.	Ημερολόγιο. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  165
           	 Ασκήσεις. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167

   6.	 Οργάνωση παραγράφου

           Α.	 Δομή της παραγράφου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  182
           Β.	 Τρόποι ανάπτυξης παραγράφου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  185
           Γ.	 Συνοχή – Συνεκτικότητα – Αλληλουχία –
           	 Νοηματικές σχέσεις μεταξύ παραγράφων. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  197
           Δ.	 Χωρισμός παραγράφου σε μικρότερες. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  203
           Ε.	 Είδη παραγράφων. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  204
           ΣΤ.	 Δημιουργία παραγράφου στην παραγωγή λόγου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  211
           	 Ασκήσεις. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217

   7.	 Οργάνωση κειμένου

           Α.	 Τα δομικά μέρη ενός κειμένου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  246
           Β.	 Συνοχή – Συνεκτικότητα κειμένου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  248
           	 Νοηματικές σχέσεις μεταξύ παραγράφων. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  250
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11